faller en faller alla

Nu är veckan slut. Yeehaa...
eller det är snarare skolveckan som är slut, vi har fortfarande
5 dagar + en kväll av vecka 18 kvar, och av den ska jag....
jag vet inte riktigt. Men nåt ska det iallafall bli.
Som ikväll tagggar vi brännboll på konstgräset som vi erövrar...^^

idag är en tisdag. :)
Inte en sån vanlig tisdag faktiskt. Nej. Den är ovanlig på ett ovanligt sätt.
Den började lite ovanligt, men det blev bara bra.
Sen kom musiken och förstörde våra planer om dra en nördig Jonas brothers låt.
Men det ser ändå ut att bli en härlig grupp med Mårten som ledsångare :P.
Jag vet inte vad jag skriver. Vad är en ledsångare??
Franskaprovet var väl hyffsat lätt men man vet ju aldrig hur det går.
Det kan ju gå åt pipsvängen, än sålänge vet ingen det...joo kanske möjligen Kerstin.

Jag kopierda direkt från apbreget...fast bara nästan.
Men behöver inte skämmas eftersom jag inte har någon tid
att skriva ett helt nytt blogginlägg.

Min blogg är rosa!!!! haha det trodde
inte jag skulle inträffa men där ser man. :P

Nu sticker jag iväg för att spela vårens första bärnnboll på gräset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0