det sked sig

Helgen var bra. De var helg!
Och snart har vi helg igen.
=) yeey.
Den här fejkhelgen kommer verkligen passande.
Jag behöver den, Big Time, och det tror jag alla andra också gör.
Men även fast vi bara går en och en halvdag så hinner vi förstår
ha ett prov och en inlämning.
Jag blev nyss klar med musiken men har ingen aning alls om hur den blev,
men orka sänka mig pg.a den? neej. det är bara extra arbete för dom.
Nu borde jag egentligen staängt av datorn och direkt gått in till franskan i rummet intill,
men jag gör ju alltid som jag Inte borde göra, så jag sitter kvar här och skriver.

I morgon kl. 11.30 harvi fejkhelg i 3 dagar, sedan kommer 2 dagars riktig helg.
Värsta 5 dagars ledighet!!! Toppen.
=)
Under dom dagarna ska jag både göra nytta och såklart bara göra ingenting.
weii, tagga järnet.
xP
Men nu måste jag sluta blicka framåt och ta tag i franskan.
I morgon har jag mitt sista franskaprov på evigheter!!!

Gonatt nu.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi gillar fejkhelger !! :D

2008-04-29 @ 19:13:25
URL: http://www.jonasbrothersfansweden.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0