"Det bara att fylla fällorna"

Yo.
Idag började jag mitt diarium med "Yo".
Fast det kanske ni såg. Men det lät så töntigt så jag fick lov
att klargöra det igen. typ.

Det är helg. Igår skulle jag beskriva min helg med ett ord,
ordet blev "plugg", men har jag lyckats med det tror ni??
Neej, of course not. Det är ju mig jag talar om.
Jag gör aldrig det jag säger att jag ska göra och det suger!!
Istället sov jag, inte sålänge faktiskt, fast inte sådär jättetidigt heller, som tur var.
Sen trallade jag runt i huset och gjorde några få tal i matte, sen körde jag fast.
Varför kan inte min hjärna bara ta och fatta det här med bråk och tjaffs,
det låter ju så enkelt. Min lillasyster försöker hjälpa mig och skrattar åt
mig för att jag ärså dålig.  Haha, åhh, bara sjukt!!
Efter jag hade kört fast så gav jag upp för det var ändå dags att cykla till Alma,
Och jag hittade hela vägen alldeles själv. SMUGG =)
Vi spenderade 3h i hennes vardagsrum och resultatet blev 12 sekunder av en låt.
Det är ju alltid något, men vi har fortfarande typ 1&enhalv minut kvar att göra.
Det blir att köra stenhårt på onsdag och hela v.20.
Men det blir bara kul och är någonting att se fram emot. :P

Ikväll blir bara en lugn hemmakväll. Lite smådrygt sådär men det behövs nog tror jag.
Jag hoppas på att få lite matte gjort men man vet ju aldrig hur det går med det.
Just nu sitter jag och stör människor på msn.
Haha stackars dom. Eller egentligen tvärtom för det är mig dom dissar.
Så det är mig det är synd om. =)

Nu ska jag avsluta det här inlägget och försöka ängna mig åt andra saker.
tillexempel som matematik. Blää.
Stackars mig =D.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag veet... men jag kan anväda dom i sommar också! =)Och glassen var mumsig.

2008-04-20 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0