Syjuntakväll with a twist

I lördags hade vi Syjuntankväll with a twist, dvs att killarna var med. Detta är ju något som aldrig har hänt så det var lite spännande att se hur allt gick. Vi började hos mig och Marcus med lite öl och tilltugg, cyklade sedan vidare till Emil och Frida som bjöd på drinkar och det ni ser på bilden, vi såg början av eurovision Song Contest innan vi cyklade vidare till vår slutdestination hos Amanda och Sebastian där det blev ännu mer mello och ölspel. Det var supermysigt och jättekul, love my girls and love their boys, vi saknade dock Almas kille Karl samt Jennelie och Jonas som bor i Norge men det lär ju definitivt bli fler gånger av detta då de kan hänga med.

Och nu är jag förkyld igen, blev frisk i fredags från min första förkylning och vaknade sedan på söndagen med ont i halsen, fuckad röst och rinnsnoret/tät i näsan... Kuuuul alltså, jag som har 8 dagars jobb framför mig, har ju dock betat av 2 nu så bara 6 kvar. Men åkte iaf inte på feber som Marcus gjorde vilket gör att jag kan jobba som tur är. Cash behövs kan jag lova, har slösat liite för mkt denna månadslön. Men nu vet ni, dags att sova så jag orkar ta mig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0