Hata förkylning

Är såå less på att vara förkyld, kroppen skriker efter att få röra på sig och jag får ångest över att det är 200kr i sjön när jag inte varit på gymmet på 2 veckor. Ja USM är dyrt men värt det om man är frisk! Vill ta tag i konditionen också nu när man kan börja springa ute men om förkylningsastman håller i sig lär det inte hända på ett tag. 

Sedan är det pengar, hatar oväntade kostnader och ännu mer när det gäller bilen. Bilskatt och bilförskäkringsbajs på samma månad är ju lite ovärt tycker jag. Borde va gratis, hehe.

Och sen har tydligen alla bilder som jag varit "duktig"och sparat på min bärbara hårddisk (för att sen kunna skriva ut) gjort om sig själv till jättesmå filer med superdålig kvalla. AAARGHHH@#%&!# har jag sagt att jag hatar teknik!?!?? Kan liksom inte ens få dom med bra kvalla på mobilen... så less!!

Det var dagens negativitet. Nu ska jag hosta lite och snyta mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0