Ett år sedan..

 
 
..vi var i Paris, njöt av livet och kollade Tennis. Det är sjukt vad tiden går.. även när man är förkyld tro det eller ej. Nu har jag varit förkyld nästan 4 veckor i sträck med 3 olika förkylningar och jag börjar bli fett less!!! VILL TRÄNA! Gjorde det 3ggr förra veckan utan att bli sämre men efter några vilodagar så BAM hade jag en ny förkylning, yaaay.. MEN det har iallafalla varit superväder med sommarvärme nu i 2 dagar och sånda dagar är det faktiskt sjukt najs att jobba på förskola då man får vara ute största delen av dagen OCH få betalt.Många capslockord idag, ska sluta med det nu, lägga migg i soffan och försöka önska bort min förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0