Efter 9 dagars jobb..

.. fick jag äntligen en ledig dag.  Och nu har jag varit förkyld i 2,5 vecka vilket känns som en evighet men idag kunde jag äntligen besöka  gymmet igen och jag har mer motivation än på länge så det känns bra! 
 
Idag vaknade jag av spöregn vid 4.45 och det första jag tänkte på var blomkrukan som stod ute vid brevlådan haha. Gills det som vuxenpoäng eller är man bara galen som springer ut halvnaken med en jacka över sig för att den inte ska dränkas?? 

Emy sa i söndags
 att hon och Adina ska komma till stan i helgen så jag går och längtar och väntar vilket gör att dagarna går sakta haha.  Längtar verkligen till min lilla systerson kommer till världen, bebisar är ju det mysigaste som finns.

Börjat se slutet på plugget nu också, har prov på torsdag och efter det är det bara 3 kurser kvar så förhoppningsvis är jag klar vid sommarens slut. Längtaaar!!! Så nu ska jag se klart En plats på Landet och sen plugga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0