Pussel schmussel

Alltså jag är så less på detta pusslande med jobbtider hit och dit. Imorgon är det onsdag och då kommer jag redan ha varit på alla mina arbeten. Måndag på OKQ8, Tisdag - inringd till ena förskolan, Onsdag -  den andra förskolan. Dock verkar våren bli antingen ännu drygare eller lite lättare då chefen på ena förskolan strukit mig på mina fasta tider som jag haft (lite orättvist kan jag tycka) och det kan ju både vara till för- och nackdel beroende på hur mycket jag får jobba på OK och den andra förskolan... i värsta fall får jag börja springvicka igen...................... Ah, lite less på detta är jag allt, osså plugget på det. Men Marcus har iallafall fått jobb, heltid och nääjs lön, vissa ba glider haha, nä men jag är superglad för hans skull!! =D
 
 
Igår såg jag en skata och fick plötsligt en sjuuk längtan till att vara just den skatan i just det trädet. Vi bytte lite liv just där och då. Skator behöver inte pussla. Hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0