Tisdag isdag

Nä det är inte is, men det är kallt. Jag ser faktiskt lite fram emot att snön ska komma. December ska va snötäckt så äre bara!
 
06.45 imorse satt jag på spinningcykeln och svettades mängder, sen körde jag egen styrketräning och kl.8.00 infann jag mig på jobbet. Okej, 08.02, räknade inte med de två minuterna som går till att parkera bilen och gå in till förskolan. Sen jobbade jag och det var lite kaos, fick mitt första toabreak för dagen kl.13.00 och min rast fick jag ut 13.30. 16.30 fick jag äntligen åka hem och 16.50 satt jag parkerad framför datorn för att plugga... Kul tisdag. Men detta är i princip mitt liv just nu, träna, jobba, plugga (sova, äta). Tell me when will my life begin!? Åh Trassel, det var längesen, borde se den snart. Nu har jag babblat färdigt, åter till plugget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0