2015

Januari 
Firade ett lite mystiskt nyår, blev husvikarie på en förskola, spelade hockey, fyllde 23, firade Adinas 1årsdag och åkte skrana.
 
Februari 
Marcus och jag flög till Göteborg och gjorde en anställningsintervju för Lernia, jag åkte å en förkylning som aldrig ville gå över, slutade mata Beverly Hills, festade och jobbade.
 
Mars
Vädret var slask och is om vartannat, vi målade om vårt kök till vitt, firade 2 år tillsammans, började träna, beställde en garderob, blev lämnad ensam några dagar, dansade på Schlager för sista gången och dissade idol, melodifetivalen och tvåskift.
 
April 
Vi åt ute, hade långhelg, åkte slalom, välkomnade sol och lite värme, åkte till Bodbysund, kom in i träningen på riktigt, hade spelkväll, omplanterade växter och fick hjälp med att sätta upp vår nya garderob!
 
Maj
Vi firade in maj på valborg med grillning och vin, vi var på dop, grillade lite till, jobbade, tränade, var på jobbfest utklädd till prom-queen och vi sprang en mil i gammliaskogen innan vi drog till Paris!
 
Juni
De första dagarna i Juni gjorde vi Paris och det var helt underbart, vi kom tillbaka, jag var less på tillvaron och ville flytta och vi firade en helt underbar midsommar i Åkullsjön med lekar, alkohol, bastu och dans!
 
Juli
 
Vädret vad skit, jag tjafsade med A-kassan, vi velade mellan Umeå och Göteborg, träffade syjuntan, åkte på pappas kusinträff i Kukkola, firade Marcus, åt ute, festade, åkte till Åkullsjön och Bodbysund, gick på bio, hade några kallas timmar på stranden och hade en årlig date med LD-tjejerna!
 
Augusti 
Vi åkte på Karlssons traditionella Höga Kusten-trip, genomförde min första springtävling, gick på Noliamässan, min mobil krossades, åkte till Lycksele djurpark och blev så les spå den svenska sommaren att vi drog till Kroatien. Där latade vi oss bara i solen, badade och åt gott. Jag läste boken om Utöya och den tog mig med storm, älskade och hatade den på samma gång!  
 
September 
Vi åt kinamat, drömde om fler resmål, hade en vin och Ahlgrensbilar/pollykväll med Nanny, tränade, började plugga och hade en supermysig ost- och vinkväll med Syjuntan!
 
Oktober 
Vi drog till London för en billig peng och vandrade så fötterna dog, vi kom hem och jag skrev mitt första prov, tränade, träffde sötaste Olle, fick en överraskningskväll med en hotellnatt som avslutning av Anita och Kent. Vi firade en rätt spårad halloween och dagen efter drog jag och Marcus till Övik för en parkväll på Paradisbadet med bastu, pooler och god mat!
 
November 
Pluggade, jobbade, tränade, dåden i Paris skakade världen, det blev vinter över en natt och snön stannade i 2 dagar innan det blev is och slask och våran 30års fest för Magnus gick av stapeln och blev sjukt lyckad och uppskattad!
 
December
Det blev inget tradionellt Adventsfika hos Lindehell (en låång tradiotion som bröts) så vi styrde ett eget med vänner och gottis. Jag pluggade dubbla kurser, jobbade för fullt och försökte hinna med julen. Vi såg Star Wars på bio, julstökade omkring, tränade, firade en fantastiskt mysig jul och ikväll firar vi in det nya året med vänner i vår lokal! Tack 2015 för ett kanonår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0