Jag vet nu

Hur det är att vakna med bakisångest och det var inte speciellt kul. Om detta är något som skulle hända mig ofta är det väldigt tveksamt på att jag skulle utsätta mig själv för det så pass "ofta"... samma sak om jag alltid blev dyngbakis, hade aldrig pallat det. Men annars hade vi en trevlig fredag på Olles som slutade med ett MAX-besök och sedan en cykeltur hem till Ersboda! Lördagen och söndagen har mestadels spenderats i soffan med ljus, mysiga filmer, god mat, Luciamorgon osv. Lite plugg är jag alltid tvungen att klämma in så jag bli klar nån gång, men ligger ändå hyfsat bra till känner jag så förhoppningsvis kan jag njuta av julen som närmar sig med stormsteg!! Nu ska jag sluta plugga, borsta tänderna och sedan jobba til. 17,00...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0